Bengkel FAUX CAKE kali yang ke 2.. Salam nape?..takde gambar sofa?.. ok..untuk pengetahuan u ols sofa tu dah ada pembeli ,so kita tak letak dah gambar sofa tu . coz nanti ramai pulak yang call bertanyakan sofa tu . just nak up date blog tentang bengkel yg baru saja berlangsung pada 13 jun ahad lepas Macam tak percaya je golongan lelaki pun minat sebenarnya nak membuat faux cake ni.. pakcik yang memakai topi tu up..up on the way dari melaka youu.. jangan tak tahu pakcik ni, pro dalam membuat kek yang boleh makan tu .. adik yang baju putih tu pulak dari ampang . boleh tahan juga faux cake yang dia buat.
pemenang slice cake tercantik..
pemenang cup cake tercantik..
hihihi..apa tangan aku tu .. ehhh....jangannnn..oooo tidakkk... jangan campur colour dalam tu .. agak nya lah..aku pun dah lupa soalan apa yang mereka berdua tanyakan ..
cik mek molek dari kelante.. mak oiii.. kalau ada cake kategori glamour ala-ala datin konpomm kakak ni yang menang.. mengerlipppp..youuu..
ok .. just nak bagi tahu .. class faux cake di ayu cozy cottage masih lagi berjalan seperti biasa .. kalau u ols tak berkesempatan nak menghadiri bengkel . or nak kan privasi, boleh lah ambil class perseorangan macam class-class yang sebelum ini.. booking class sekurang-kurangnya awal 3 hari sebelum tarikh class bermula . no phone ada di atas blog tu ya
ok jumpa lagi .. salam..

1 comment:

Ida Azrina said...

Salam Ayu, busy ye..bagus2 rezeki tgh murah..ni buat kat kedai azlin tu ye..?

Post a Comment