~KOLEKSI PUTIH~
Mana nak cari koleksi pinggan mangkuk putih macam ni ..
itu lah masa tengah banyak kat kedai deco tak nak beli .
bila dah takde baru nak mencari .. antara koleksi kesayangan aku..
suka sangat tangkai teko yang berpintal .. percaya tak .. harga dia cuma rm 5 je masa aku beli . murah kan ...
yang ni nak kata cawan macam mangkok . bertangkai kiri dan kanan.
mood tengah rajin nak berkemas . beralih-alih pinggan ni kejap dalam almari kejap atas tray .. apapun janji aku happy .. betul tak kawan-kawan ? ok jumpa lagi see you bebehhh..

5 comments:

Mat Gebu said...

salam ayu...
Memang klasik kan set2 mcm ni, saya pun suka, kalau letak benda2 makan, terserrrrlahh ke"ayu"annya gitu..wawaaaa terus senyum nampak..

IRDAYU said...

m'salam cik mat.
pandai cik mat ni ..memang tengah tersengih pun koleksi yg ciput je mat ..
cik mat punya koleksi lg mengancam bebehhhh..

acik ala said...

tok.tok.tok..semekum..ada org ke..acik ala dtg..pe kabar chat ke..kta chat je..

Halimah Shaari said...

salam ayu...cntk koleksi pggn putih tu....

::endless_Lurve:: said...

salam kenal.... xder pown citer pasal kerusi tu..

Post a Comment