Selamat pagi semua..apa khabar.... ya bedaaaa...beduuuuu......haaa....cuba tengok tu ape yang cik bedah buat ... ni cam kes bertelur sebiji ,riuh sekampung....bukan sekampung lagi dah satu dunia.. ni haaa..cik bedah nak kasi tahu..selama ni cik bedah memang tak jangka yang cik bedah ni boleh buat kek tipu.. alahai tengok pada bahan2 cara nak membuatnye..memang cik bedah serenderr..awal2.. tapi atas dorongan dari kak ana dan teman2 yang dah pernah buat kek ni..inilah hasilnya.. kih..kih..kih...kek bantat....tapi takpelah percubaan pertamakannnn.................

4 comments:

rossana said...

wah....sume dh pandai wat kek...akak fabric cc pun tk lepas2 lg..yuu...wat ke akak seketul leh?

shima said...

wah ayu, dah boleh buat business tu .. cute

umi_e said...

Tahniah ya... usaha tangga jaya :P

ayu said...

kak akma nak ke ..ish..malu nak kasi orang tak cantik mana pun..

business ha..ha..ha..sape lah nak beli kek bantat ayu ni shima oiiii

kak umi ..t.q..di mana kemahuan disitu ada jalan kan..
wah macam dewan bahasa dan pustaka lak..

Post a Comment