Tag dari wanie............. ayu tengok ada nama kat situ..harap ayu yang wanie maksudkan..betul lah orang nye..kalau tak malu cik bedah..t.q ya wanie.. tapi cam payah sikit nak nyata kan 7 sebab tu... Nyata 7 sebab kenapa anda bangga menjadi perempuan kalau jawab camni takpe ye..bersyukur..bersyukur..dan bersyukur..kerana aku seorang perempuan.. asalamualaikum samat pagi ..n3 kali ni nak amik award yang lama orang kasi tapi aku tak jumpa tangga nak naik pentas..kih..kih.. ok award cik picman ni telah diberikan kepada..cik jija.. 1. kenapa korang rasa korang patut dapat award ni???? kenapa..ya..emmmm...tak tahu lah..orang kasi ,kita amik lah kan...boleh tak alasan ni.. bak kata pepatah..orang memberi kita merasa..kan..kan..kan.. 2. ucapkan penghargaan korang pada sape setelah terima award ini tentu lah kepada si pemberi award ni..kerana telah sudi memberikan aku award .. meskipun aku ngan jija hanya berkenalan di alam maya tetapi aku senang dan gembira kerana jija sudi berkawan dengan aku..ucapan terima kasih buat jija.. P/S..jija ayu cam rasa yang jija ni kena panggil kakak lah....betul tak..kak jija..

No comments:

Post a Comment