kEk LaGi........ SeLaMAt PaGi SeMuA... n3 PaGi InI kEk LAgI..MaKluMlAh..... layana dulu unTuK HarI NI Ya...

11 comments:

anim said...

K.Ayu...nak cikitttt..juling biji mata anim dah niee

fitty's pinky rose cottage said...

ayu.. cantek kek2 tu.. wah raya nanti penuh lah meja dgn kek2 tu.. hehehehe

ayu cottage said...

anim jangan juling2 dik..nanti tak cantik..
kakyu kalau masuk blog anim pun jadi juling air gak tengok kusi tecik tenit tu..

ayu cottage said...

fity terkezutt..ayu tau..
t.q sudi masuk blog ayu..
ni blajar tak habis lagi..memang nak kasi penuh meja pun..cian sape datang raya rumah ayu..
wa ka ka..ka..

Sall said...

Kak.. memang meletup la dalam gambar.. hehehee.. cun dah tu.

*Life's Better in Pink* said...

dah penuh dah tu..nti leh buat kek burstday pulak..jgn tak jadi..

ayu cottage said...

salllllll...kih..kih..kih...tipah tertipu bang...cantikan..tulah tak caya..kan

ayu cottage said...

kek besday pulak eh cikgu..ok..oraittttt..nanti cikgu kasi resepi yek..

FAWA said...

ayu...dah pandai sekarang
ajar la kite ini...

ayu cottage said...

wawa taksalah ayu kat wmc dah ada cara2 nak belajar buat faux cake kan..samalah cam yg ayu buat ni..

Bonda_Naufal said...

ayu, cantiknye kek tu geram nengok... jual lah heheheh

Post a Comment