Kek batu pulak.... Hai semua....n3 kali ni cik bedah nak tunjuk kek batu pulak..rasanya yang ni senang sikit.. tapi kena g paris dulu lah cari plaster of paris tu.. taklah cik bedah gurau je.. layan gambar ni dulu ya...

6 comments:

CiterMenariK' said...

kek batu pun ader kerh.. mcm2 la kan.. tengok lelama rasa cam nak makan pulak.. hehe

ayu said...

cik citer menarik..mak oii panjang tol nama..kalau rasa nak pakai gigi pelesu silalah kunyah kek tu..hiks..hiks..

shima said...

emmm masih sedap... batu pun batulah... janji pink , hehe

kakyon said...

sedap nya..yummy..yumy..

amelia_abubakar said...

Salam Ayu....hehehe....guna plaster yg nama Paris ehh....huhuhu....Amy ingat guna plaster yg org buat umah tuh....kan ada jual kat hardware....bukan yg tuh ehhh.... Hahaha....ketinggalan betulll.

ayu said...

salam kakrose..apa khabar..


ha..ah..amy guna POP.eh tapi mana tahu kan kot plaster buat rumah tu boleh guna,senang sikit nak cari.nak cari plaster PoP ni bukan semua kedai ade.cuba amy try test ..hihihi..

Post a Comment