KEK LAGI DAN LAGI... Hai semua..minggu ni cik bedah mabok kek.. memang berhantu kalau dah tahu buat asyik nak buat jer.. jangan boring ya..esok2 kalau dah jemu cik bedah tak tepek lah lagi gambo kek ni.. cik bedah kena buat yang lain sebab nye try cik bedah yang 3 tingkat tu dari penuh kek kat dalam tu dah jadi rompong..kena rompak ngan 2 orang, PENYAMUK TARBUSSS.... kih..kih..harap penyamun tu tak marah lah ya.... Sampai kita jumpa lagi..

4 comments:

shima said...

wah... dah macam-macam jenis keknya... cute betul . geram tengok

FAWA said...

dasat ko bedahhhh!!!

ayu cottage said...

dasat...tak dasat lah...hang try buat..sok hang pun cam aku jugak..kemaruk beb...

FAWA said...

ha ha ha..mmg tringin pun tp blm berkesempatan...

Post a Comment