Hai semua salam ceria dipagi hari.. n3 untuk kali ini aku nak kongsi koleksi jug putih yang menjadi kesayangan aku.. yang ni dia antara yang paling awal aku beli.. jom kita layanzzzz Yang ni seakan sama dengan yg bawah tetpi berlainan lekuk pada muncung jug tu ade sedikit corak yang berketak-ketak pada pemegang jug itu.. sehingga berjumpa lagi di lain waktu bye semua...........

4 comments:

fitty's pinky rose cottage said...

lawa2 flower arrangement ayu.. :-) sweet..

ayu cottage said...

terima kasih fitty..ayu memang suka bunga ni fity pun suka kan ?
hari tu ayu nampak kat blog fitty.

Welly said...

Ayuuuu....jug tu awak lukis ker atau memang sudah macam tu...cantik sekali...

ayu cottage said...

welly ayu tak pandai lukis macam welly..ayu just tampal decal sahaja..cantik ya..tapi cantik lagi koleksi welly.

Post a Comment