Hai bosannye lah...ape kita nak buat ni syasya..jom kita amik gambar nak..... apalagi kalau dengar amik gambar je, minah ni posing tak payah nak suruh2.. sayang mama sikit ......mama nak snap ni...haaa...pandai.. camni lah ek..kalau anak semua dah beso,semua ada aktiviti masing2.. semalam anak aku semua g masjid,tinggal lah aku sorang nasib lah ada anak jaga seketui ni..buat lawan cakap,mummy hang pun amik lambat hari ni.. senyummmmm......ha..ha..ha...mummy tengok jangan tak tengok ...ek..

3 comments:

rossana said...

yuu...ni hat paling kecik ke? dorang 3 beradik kan? ke skrg jaga yg lain plak?

Sall said...

eee.. kan main gedik lagi anak I ni yer.. hehehee.. die tu memang la kak, kalau bab ambik gmbar, laju jer..

:).

ayu said...

kak akma ni bukan si lalak.. ni yang lain mak..
ni ok sikit ..kurang penyakit lalak nye..tapi terlebih gedik sikit..kah..kah..kah..

tu mak dia nama si sall ,selamba tak ayu kak ..kasi komen kat sini...

Post a Comment