Hang duduk situ diam2 dah lah hitam,pakai pulak baju pink..bunga2 pulak lagi.. dah macam beruang mereng je aku tengok hang.... ha..ha..ha..beruang tak mereng yang mereng tuan dia... Taaaa....raaaaaa....walaupun kecik tapi bagi orang yang tersangat lah pro macam aku ni.. masyaallah..punya lah payah..tak tahu nak potong kain ikut tengkok dulu ke..ikut lengan ke... ikut lutot ke...wa ka..ka..ka..kalau ikut lutot dulu, compom nak jahit baju ..yang siap seluar... aku sendiri tulis aku sendiri gelak...apa punya samdol lah... Ini adalah contoh baju yang aku tiru baju dari teddy yang kak hanim kasi... Salam semua apa khabar.. hari ni kita sakit pinggan lah...n3 hari ni ialah sang beruang dengan baju baru nye.. mak aaiii..cik bedah kalau menjahit jahitan lurus pun boleh bengkang bengkok,ini kan pula nak menyiapkan satu baju.. ya nabi ya rabbi... sampai terpongeng...tertonggeng nak menyiapkan baju si teddy ni.. seumur hidup cik bedah tak pernah menjahit baju..kalau setakat seluar koyak tu cik bedah memang pro...kih..kih..kih..

4 comments:

umi_e said...

seronoknya si hitam dapat baju baru! pink lak tu :P

annie said...

salam yu...
kelakar betul baca posting ayu ni...

selalu kita ingat baju kecik senang nak jahit...tp ropa2nya....

rossana said...

yuu...pinggang la bkn pinggan!..hang pun dh jd mcm mek sue....he..he..jgn mare
yu tomeinya gown tuu...kalau dekat akak tempah utk anak akak...

ayu said...

kak umie ayu pun seronok jugak baru pertama kali buat dah jadi takde lah cantik sangat tapi boleh lahhh..

kak ani,kita budak baru belajar lah..
kalau salah jangan jolok tau..

kak akma dah kawan ngan sue pelat dia pun ayu terikut gak..

Post a Comment