salam dan selamat pagi semua.. semalam kemas almari dok susun2 barang terjumpalah dengan cawan kecik ni..dah lama aku beli cawan ni tak tahu nak buat ape simpan dulu dalam almari. sekali aku pandang teko comel ni rasa macam sesuai lak nak padan kan dema semua ni...amacam padan tak? boleh la kan..... sebelum ni aku letak teko comel ni kat almari dapur bersama dengan barang2 yang telah aku decoupagekan..cian bunga dia tak sama.now hang dah ade kawan baru,aku up gradekan hang kat rak ruang tamu ni. p/S..saje nak kasi tahu..teko ni pemberian dari seseorang yng amat ku sayangi.. walaupun pada mula nye hanya berkenalan di dalam alam maya..bila pertama kali bersua muka memang terasa kawan ku ini,dia bukan la manusia yang hipokrit..banyak sungguh idea dekorasi yang dikongsi kan bersama ketika sama2 berforum dulu..rajin memberi pandangan ..dan rajin juga memberi barang...hihihi...tu yg aku suka tu.. tapi apa kan daya kerana nila setitik rosak susu sebelanga.. kepada KAK LYN...BUKIT BELACAN..rajin2 la jengok blog adik mu ini ..ya...luv you..muahhh...

No comments:

Post a Comment