kenduri kahwin.. Hari ni ada kenduri kawin kat sebelah rumah pak mertua aku.. tahniah diucapkan kepada kedua mempelai,semoga rumahtangga yang baru dibina ini akan berkekalan hingga ke akhir hayat. memandangkan banyak sangat kes cerai berai yang berlaku tak kira artis tak artis..orang biasa pun kerap jugak berlaku kes penceraian.. Ha..ha..ha...ROZITA CHE WAN KONON... sepupu somi aku baru turun kl dari jb so dorang ni lepak kat rumah pak mertua aku ni la.. yang bestnya isteri dia sorang mak andam..so mase kita tengah siap siap nak kerumah pengantin ni ..dia pun pelawa la aku...kyu nak makeup tak..meh kita tolong touchupkan.. so aku pun tadah la muka aku ni..dalam dok solek-solek ni..dia pun tanya la ..kyu nak pakai bulu mata palsu tak? cam artis2 sennglalu pakai tu..try la... aku pun angguk2-geleng2 je la.. HAAAAA....................inilah hasil nye. mak aiiii....punya la tak selesa rasa cam ade topi je kat atas biji mata aku. nak angkat mata bukan main berat la lagi...tapi cun jugak ekk...pasan lagi aku ni...hihihi... camne la si ROZITA CHE WAN tu boleh tahan pakai bulu mata pelesu ni.. yang kelaka tu anak buah aku boleh cakap... eehhh...mama ayu macam SERANTINNN.. LA...(pengantin) orang lain yg kawin ,orang lain lak yang terlebih melaram..BEDAH BEDAL JE.... ngeh..ngeh..ngeh...

2 comments:

rossana said...

lawanya yuu...mcm 'serantinn' baru...tp most of all...lesung pipit tu la yg paling menggoda...leh pinjam?

marsya said...

Cunla kak! Bila lagi nak melaram...Asyik make up umah je muka pun nak make up gak heheheh
jgn marah kak nanti bulu mata palsunya tercabut...

Post a Comment