Assalamualaikum... Terima kasih kepada anda yang masih sudi lagi singgah di blog saya.meskipun blog agak jarang di update lately ni.
thank juga kepada yang sudi follow. saya akan menziarah dan follow blog anda juga ya..;)
n3 kali ini..
tempahan faux cake dari kak Peah singapore. hope kakak n the gang suka dengan fc ini.
seperti mana yang telah kakak reguest.
Saya cuba sebaik mungkin untuk mendapat hasil yang terbaik.
seriusly kek ini agak besar dan memerlukan masa yang agak lama untuk saya membuat bunga.
berat fc juga jangan di kira mak oooo mak sampai sakit tulang belakang dan jari jemari saya nak menyiap kan nya.
i'm not the experts cake maker...:)
Lagi pun buat faux cake tidak sama dengan kita buat cake yang boleh di makan.
berat cake juga tidak sama.maklum lah simen kan.
kepada kak peah sebarang pertanyaan boleh dan sila hubungi saya.
p/s
kepada tuan punya faux cake..
cake anda akan saya gunakan untuk foto shoot di dalam sebuah akhbar.
insyaallah minggu depan.. tarikh bila paper akan keluar later saya akan update di blog.
jadi jangan lepaskan peluang untuk menyimpan keratan akhbar yang mempunyai gambar faux cake anda yang telah di tempah dari ayu cozzy cottage ya.
tiada niat lain selain untuk kita sharing.
for memories only.
Jumpa lagi di lain masa...bye.

1 comment:

Perjalanan Tanpa Noktah said...

wah...lepas ni mesti terror buat kek yang betul-betul punya...

Post a Comment