~LACE~
Hai ebibodi...
Ya n3 hari berkisar tentang lace. sana sini berlace-lace itu bagi mereka yang berminat. kalau yang tak berminat rasanya masih mengekalkan tema bunga2 bg yang minat konsep inglish ni.
just nak share projek terbaru saya..hamboooi macam besar sangat projek nya tu ya..
habis tu kalau asyik hapdet n3 pasal faux cake je jemu kan.
gambar di bawah adalah setelah saya siap memotong dan mencantumkan lace untuk dijadikan sarung kerusi makan.
jom kita layan...
CREAM N WHITE LACE.
Saya beli lace ini di sebuah kedai di bandar klang.
akceli tujuan asal saya hendak mencari peralatan sekolah anak2 saya yang masih belum lengkap.
sekali tertoleh pula pada satu kedai yang agak lama dan tak berapa ramai pelanggan nya.
saya memang suka masuk kedai2 lama macam ni .bukan apa kadang-kadang kita akan berjumpa sesuatu yang tidak kita jangka kan.
hehehe...kononnnn...!!!
Di sapa oleh nyonya yang dah agak separuh abat..tuan punya kedai mybe.. Lu cali apee.. telo cina yang hagak pekat..
Lapik meja ada jual ke nyonya?
Macam mana mau...sini mali...sambil membawa saya ke bahagia belakang kedai.
ILi macam ka? sambil menunjukkan alas meja bunga2 plastik..
Adooooiii nyonya ini macam tesco pun ale juai lorr....
secara tak sengaja saya terpandang lipatan kain yang agak berabuk di situ.
nyonya itu apa?
itu haa? itu kelusi punya atas kasi taluk maaa..atas meja pun lu moleh taluk..
JENG...JENG..JENGGGGG.........!!!
Halapakkkkk.....eh nyonya saya manyak suka. sini mali saya mau tengok..
ini balang sulah lame maa.. lu mau ka? kasi angkat semua lah wa kasi mulah-mulah sama lu AMOI.
Wahhhh... cik bedah rasa macam nak melompat katak , melompat kijang ...
hehehe... pasai apa pulak?
pasal yang pertama nyonya tu panggil cik bedah AMOI... bukan mak amoi ekk.. yang kedua memang nyonya ni tolak harga langsam harga adik ipar sungguh..!!
Nyonya saya angkat semua arr..arr...:-)
alhamdulillah rezeki jangan di tolak musuh jangan di cari.
Saiz lace yang agak besar
sesuai juga diletakkan di wingchair
lace yang sama tetapi corak bunga yang berlainan.
saya cantumkan menjadi 3 dan menjadikan dia curtain di dapur.
taraaa.... ini lah hasil nya. sebenar nya saya nak story lagi tapi telephone rumah asyik berdering je. maka terbantut lah penulisan saya.
hokey..rasa nya n3 yang agak panjang dari saya ke laut pergi nya dah!...hahaha
apa-apa pun janji happy.
assalammualaikum kawan2 semua sampai jumpa lagi.

No comments:

Post a Comment