~ WHITE AGAIN ~ Salam.... putih lagi ,emmmppp nak buat macam mana jiwa serasi dengan colour putih ni .. antara koleksi yg baru me temui .. me suka kerawang2 yang ada di tepi pinggan ni , nampak unik sekali . pada pandangan mata me la. orang lain me tak pasti .
weeeeee... me suka jug ni ..pasal cutting dia tu kecil di atas besar di bawah .
Tak puas dengan yang putih , me suka collet yang biru juga . tapi tak lah mahal, me mampu yg murah-murah je . cantik pada pandangan mata,me beli je lah.
ok setakat ni dulu .. letih kan asyik n3 faux cake je . sesekali layan lah n3 me yang entah hape2 ni .
sampai jumpa lagi..da..daaa....
Sayang selalu ~ irdayu~

1 comment:

flowerella said...

Hi Ayu,
Selalu dtg sini tp first time nak tinggal comments. I love your white collections.. If u don't mind, mana you beli ye??

Post a Comment