CERITA FAUX CAKE
Salam semua .. cantik tak pengantin ni ? siapa dia ni? ok, aku dapat undangan perkahwinan dari si cantik manis ezzan pengacara wanita hari ini. terima kasih buat ezzan dan bonda yang sudi menjemput aku dan puan azlin ke majlis perkahwinan mereka .
macam mana dapat jemputan ? uols ingat tak n3 yang aku letak gambar cup cake banyak2 tu. itu semua di tempah oleh ezzan . gambar di bawah ini adalah cup cake yang aku hasil kan. di masukkan di dalam box yang berwarna cream sempena tema pada malam itu .
PELAMIN DI ROYALE CHULAN HOTEL
aku dan ehemm...ehemm.. adik angkat . muahahhaha..mak oii tetiba je adik angkat ekk.. acah je ..ngan lisa surihani comel betul budak ni .. aku duduk semeja dengan dia tau , sebelah aku tu mak dia . sporting sehh..
sebenarnya ramai lagi artis pada malam tu ..tapi malu lah nak amik gambar .. cam poyo-poyo je pulak cik bedah ni . oppss.. hihihi ..mak lisa tanya aku, u sedara ke ngan pengantin ni .. what? ..what??.. ehhh..ehhh.. jauh australia dri newzealand tau . saya si tukang buat kek ni je .. jadi lah kan . buat aku, ini adalah kenangan yang manis dalam hidup.

3 comments:

Ogy said...

wahhh bestnyaaa dpt pi kenduri glemerr....
masyukk byk tu..byk ke dia tempah ayu??

Chempaqa said...

salam ayu..tipah x reti lah guna shoubox bedah tuh..canggih sangat..tekan2 x kuar pon..ke sini lah plak tipah yer..amboi2 ayu..dah taraf celebriti nieh..tabik spring lah..sok kuar tv plak..satu pencapaian yg memberangsangkan..caiyooooooooo ayuuuuuu..

Rose kakrose said...

Amboi adik ayu..bila ayu dah glemer ahkak ngaku adik plak..hehheh
Tahniah ayu..semangkin meningkat maju..semuga ayu bertambah murah rezeki..aminn.

Post a Comment