CIKGU VS CIKGI.. Salam .. alhamdulillah.. satu lagi sesi class faux cake telah berjalan lancar.. tapi kali ni bukan di ayu cozy cottage.. di mana ? Di Taman Kosas Ampang. ribuan terima kasih juga buat tuan rumah yang sudi menjemput ayu ke rumahnya untuk mengajar faux cake. walaupun pada mula nya acara akan di buat di bengkel sekolah tetapi berubah tempat di saat2 akhir.. haa..cikgu sengggkolah vs cikgi bedahhh.. tengok tu bukan main tekun akak2 ni sebenar nya cikgu yu.. kepada cikgu suzanne..kihkihkih.. t.q kak ..kerana sudi turun dari ipoh untuk mengejar masa.. jikalau dimurahkan rezeki di panjangkan umur..insyaallah ayu akan kesana ..
taraaaa...ini lah hasil nya.. takpe pelan2 kayuh ye cikgu.. kalau selalu buat cantik lah jadi nye..
kepada tuan rumah cikgu Hanita..mee kari akak memang mantopp.. cikgu Suzanna ..kihkihkih...awat aku gelak haaa...set vantage mu menjadi pujaan hati ku.. cikgu Safiaton..yang lemah lembut gitu.. cikgu Sharifah..lu rock bebb... dan juga cikgu Hafliza.. dan tak lupa juga pada my best freind cik Juliana yang telah menjadi si tukang amik gambo.. jasa mu akan ku kenang ..hua..hua..hua..
class faux cake di ayu cozzy cottage masih lagi bejalan seperti biasa.. jikalau anda ingin menghadiri boleh lah sms ayu di talian 0126251628. sampai jumpa lagi da..da..

No comments:

Post a Comment