Salam.. Hai punya lah bosan nak maut hari ni.. nak keluar ke tidak ? emm... penyudah nya tersadai kat rumah je.. besok je lah keluar ... nak g mana? oooo...besok cik bedah ade krusus.. kah..kah..kah..dok rumah pun ade krusus ke bedah oiii... adeee...jangan main2 ..besok cik bedah ada krusus dengan JABATAN BOMBA lagi.. ingat jaga anak orang ni suka2 nak dapat duit je.. TASKA DI RUMAH TUNAS ASUHAN cik bedah ni , sama macam taska2 yang berdaftar tu .. cuma cik bedah ni beroperasi di rumah je tau.. aiiii...besok berdating lah ngan abang bomba ya.. takde kerja cari kerja.. alih sana alih sini.. haa..duduk situ diam2 ya cik teddy..
Kehulu kehilir si teddy ni.. yang terbaru kat situ lah tempat nya.. esok lusa tak tahu lagi ..aku cepat bosan. pi mai pi mai tang tu jugak..

1 comment:

Sheila said...

salam so sweet...cuetnya...ade teman lg nice pic

Post a Comment