Salam dan selamat malam.. halooooo everybody... alahai minta maaf lah sesangat pada kawan2 semua yang meninggalkan pesan di chat box terima kasih diucapkan.. tak terjawab cik bedah dengan soalan2 yang ditujukan ..tapi seronok juga ramai yang berminat nak tahu apalah projek cik bedah ni ya.. bukan apa sejak dah beranak kecik ni , busy sesungguh, di tambah pula dengan keadaan pc yang tenat bin menat .. tak semangat cik bedah nak buat n3..
Suspenss........
takde benda sebenar nya ..aku hanya menjalan kan aktiviti riadah je bersama anak2 dan suami. cuba-cuba nak buat reban ayam ..tapi tak tahu lah siap ke tidak? cantik ke tidak.. risau gak korang dok tunggu n3 aku selepas ni ..kang nak buat reban ayam, yang siap kandang lembu , camno sapo nak jawabbb..
ok sekarang ni tengah proses nak siap kan bumbung je coz, cik bedah nak bumbung SRI MENANTI, tapi lalinggggg aku buat kan bumbung SRI MENUNGGU.... la pulak.. takmo ..takmo ..nak bumbung terpacak jugak... OK , uols buat apa cuti tahun baru ni? cik bedah cam pekak lah sekejap bila lalinggg kata.. siap reban ayam ni buat rumah burung nak? yahoooooooooooooooooooooooooo... panjang muncung aku ni 5 harakat .. cam tak caya je dengar ..boleh..boleh... pastu nak kosi taman ..pastu gazebo ..pastu ..apa lagi ekkk jap nak pikir .. hahahaha..sengal kau bedah.. ok jumpa lagi nanti ... sayonara.. T

2 comments:

azlina said...

salam ayu..
tersangat kreatif dan halus buatannya thumb-up buat ayu dan ck hubby...mmg rajin..kalah yg di jual kt kedai.btw jom join give away kt blog akk

irdayu said...

m'salam kak lina..terima kasih kak ..kalau nak beli makan ratus jugakkan ..baik kita try test tengok ..
give away i like .... ok nanti ayu g ..

Post a Comment