ALMARI REBAN AYAM
Salam ...halooooo every body..ngeh..ngeh..ngeh... taaaa...raaaaa.. kenapa orang sebut reban ayam ekk.. padahal takde ayam pun dalam tu .. dah siap, hiasan kat dalam tu hanya sementara ..nak cari yang hijau2 gitu.. ke nak minta kak ida ngan kak lyn ayam dorang sitittt.. borehhh..arrr ..berehhh arrr...hik hik hiks...
habis hati cik bedah ni, kembang kuncup hidung wah..tak yah nak kuar duit banyak2 nak beli almari lagi ..cuma keluar peluh je dok gergaji kayu dengan ..kulu kili g harware hihihi cari paku cari ensel bagai.. t.q lalinggggg....

3 comments:

rossana said...

yuu...bertuah ko dpt lalingg yg ringan tangan...err sori...ringan tulang...siap pun reban ayam...my sekupang pendapatan...y not dawai tu cat putih?..pejam mata...cer bayangkan...sure lg cun...yuu...kalo dekat akak dh tempah dah...

irdayu said...

salam kak akma ..t.q kak ..rajin akak singgah blog ayu.kalau dia ringan tangan haku ringan kaki lah jawab nye ..ngeh..ngeh..ngeh..
oo dawai tu ya.. memang ayu nak kaler hijo kak. yg putih dah biasa orang buat biar ayu dengan hijau ku ...sebab kat dalam tu nanti semua nak letak deco2 item yg kaler hijo..

rossana said...

akak kalo tk sibuk mmg rajinla meyibuk kt blog kwn2...so that frenship kita will goes on..InsyaAllah..itu pun kalau org iklas nk kwn ngan kite la kan....
oooo....nk ltk yg ijau2 kt dlm tuh...tk sbr nk nengok...jgn ko ltk ulat bulu dahla....he..he (sori gurau jer)

Post a Comment