DECOUPAGE
Berkurun lama kurasakan cintaku pada mu... cewahhh..... mak aiii..lamanye rasa aku tak buat decoupage ni kalau dulu pantang jumpa benda sikit , macam sawan.. semua nak di spray putih.. pastu dodok diam2 kat satu ceruk...bukan ape.. mengunting je lah koje nye..gunting tisu... ni projek baru tak baru lah jugak... sejak balik geder2 dari rumah yatie hari tu.. sawan datang balik bila tengok hasil decoupage cik yatie.. yang aku punya ni takde lah cantik mana pun .. layanzzzz.....
Harap maaf, gambar memang kelabu jangan betulkan pc anda ngeh..ngeh..ngeh...

4 comments:

azlina said...

salam ayu...
wah dah mula projek yea..akk pun sama ni nak siapkan projek sendiri utk ole2 bwk blk johor lagi..cuma hasil tgn akk je yg tak seberapa..akk dpt tip dr rakan yg pakar buat decapage ni dia kata kalau tak nak tisu kedut bila kita tampal masa tampal jgn pasang kipas..on air-condition pn x pa..kalau thn pns x yah on apa2 he..he..akk dah cuba mmg menjadi

FAWA said...

ayuuuu cantikkk dekopaj u....beli mana wc tu...?

irdayu said...

m'salam kak lina..
ya kak ..ni tengah mood rajin..kalau tak satu hape pun ayu tak buat..
amboii melampaukan..nak buat dekopek ni..mng betul..kipas angin tak boleh langsung berpeloh ketiak sume..hihihi..

wawa wc tu ayu beli ngan yatie ..tinggal satu tu je..takde lagi..ni pun suruh dia carikan lagi..

rossana said...

salam yuu...dah jadi dh tuu....cume akak rase polka dot tu kalu kecik sikit lg cun..he..he..pandai jer komen..tp memasing taste kan? akak ada 2 ketui wc tu masih warna asal....nk makeup tak tahu alaf bila

Post a Comment