BAKUL ROTAN
Salam semua.. serba tak kena nak letak mana? letak kat ruang tamu ke ,letak kat dapur ke... hajat hati nak spry hijau..alah malasnye nak g hardware asal petang hujan... aku cuma tambahkan ropol dengan kain kotak2 tu je.. bakul ni kalau tuan dia tengok balik ..menangis kot... oh..no..no..no.. dah kasi tak boleh minta balik ya... t.q ya COZY LITTLE ATTIC..
Ropol yang tak berapa nak ropol.. nak cepat sebenarnye ,banyak kerja lain ni..

2 comments:

azlina said...

salam ayu..
ayu ni serba serbi rajin yea..menjagit pun rajin..akk ni buka mesin jahit setahun blh kira bpr kali je..he..he..

irdayu said...

m'salam kak lina..
ala kak tengah rajin kalau tengah malas berbulan2 tak bukak mesin jahit tu..masa tengah ade idea ..hihihi

Post a Comment