**ROSE SEGAR**
Tukar selera pulak kali ni jambangan rose segar.. emmmm..harum nyeee.... suka sangat yang kuning ni , kelopaknya besar-besar..
Yang ni warna orange ke peace ni..? bedal je lah... eh nak kasi tahu sikit ... vase ni pemberian dari seseorang.. harap orang tu perasan lah gambar ni ya..

4 comments:

Salmi said...

Salam Ayu, akak mmg suker fresh rose walaupun tak tahan lama..tapi kat pudu market la nie jarang nak dapat yang kelopak besar2 gitu..seme kuncup2 jerr..kat PS selalunya aderr..tapi malas nak kesitu..

irdayu said...

m'salam kak..
wangi dia menusuk hidung lalu terus ke kalbu
hihihi...
ooo..kat ps butik pun ade jual ya..

FAWA said...

kat ps mmg banyakkkkkkkkk munger rose segar ni...masa abg fawa nak bertunang baru ni..dia pergi waktu midnight sbb nak tukar bunga yang dibelinya layu, masa tu banyak bunger baru datang....nyonya tu suh ja tukar dgn mana yg berkenan...

hungeryjack said...

Good ma kali wallpaper ..Keep Posting


Jack
ma kali wallpaper

Post a Comment