PINK FAUX CAKE.. Salam semua... buat kesekian kali nye , aku nak tunjuk kek yang baru je di sudah kan untuk di letak di atas meja makan .. meriah lah tahun ni ..dengan decorasi kek tipu ni... jangan ade yang tersilap nak ngap je sudah le.. kek yang di letak kan diantara laluan nak ke dapur.. kek yang diletak kan di sebelah almari.. di ruang tamu.. sana sini kek...takpe ..takpe..janji aku suka..

2 comments:

fitty's pinky rose cottage said...

ayu canteknya kek sebiji besar tu!.. suka tengok!.. rajinnya ayu buat.. bleh order ke? hehehe

irdayu said...

hai fitty..ok nanti fitty email ayu ekk segan nak citer kat sini..boleh kalau fitty berkenan .

Post a Comment