MY HOME.. Salam dan selamat pagi semua.. hari ni lepas sahur tak boleh nak sambung tidur.. terlebih rajin pukul 6.00 pagi dah siap kemas.. emmm..persiapan raya tahun ni takde yang baru pun semua lama ..langsir lama ,sarung kusyen lama.. perabot lagi lah lama...padahal keluar masuk kedai langsir rasa nya dah naik 10kali kot, tapi takde yang berkenan di hati ..kalau jumpa yang berkenan pun duit nye pulak tak berapa kenan..hua..hua..hua.. jadi tahun ni serba serbi sederhana..alaaaa....camlah lah tahun2 sebelum tu serba serbi mewah..hua..hua..hua.. pada yang dah selalu tengok gambo rumah cik bedah ni jangan lah..muntah bengek pulak ya.. saja je cik bedah nak buat siaran ulangan.. sama -sama lah kita berkongsi idea..cik bedah pun suka sangat masuk blog kawan -kawan yang lain.. suka tengok rumah dorang cantik-cantik woooo..... ok sampai jumpa lagi ..

7 comments:

Gee said...

Salam Ayu.

Sweet warna theme rumah ayu. Cantik perhiasannye. Thanks for sharing.

irdayu said...

M'salam kak gee..terima kasih kak.
sharing is caring..
berkongsi minat yang sama dengan kawan2 bloger yang lain.

azlina said...

salam ayu...
rumah ayu tetap cantik tak kira le baru ke lama ke.. betul juga ckp ayu akk rasa tahun ramai yg ambil sikap berjimat cermat akk pun semua pakai yg lama je...bersederhana...(padahal itu je yg mampu..he..he..)

merpati66 said...

salam ayu...adehhh akak nie rabun ayu ooiiiiiiiiiii kasi lee terang sikit cian kat akak tau..huk hukkkkkkkkkkkk..hehee akak suka tengok umah ayu kemas ajee....elok kemas awal2 nie tak serabut otak dekat raya nanti...akak pun kemas sikit2 dulunie..tapi tak jugak siap2 tu..ehhee

irdayu said...

m'salam kak.
ala tak nampak ya kak..sengaja je kasi kabur tu..
nanti lagi 6 bulan kita snap kasi gambar terang pulak ekk

marsya said...

Walaupun siaran ulangan tapi tak jemu melihat umah akak. Macam cite Pendekar Bujang Lapok, banyak kali tayang pun Sya tgk lagi...heheh

irdayu said...

sya ,terima kasih lah ..
ni kira peminat sedia lah ya..ala pasan lah pulak kakyu ni..
rumah sya sekarang pun dah bertambah cantik .
tambah lagi dengan barangan folk art sya tu.

Post a Comment