Salam semua.. dah nak masuk bulan puasa ni kedai bunga pun pandai...depa bawak keluar semua bunga baru..cantik 2 pulak tu.. hai aku bukan boleh tengok bunga ..tak bernafas rasanya kalau tak beli..kih..kih..punya lah terok ekk. u ols pun boleh gak buat camni just letak je benda2 yang ciut miut tu..taraaa..nilah hasilnye..

5 comments:

FAWA said...

wei li tang ne tur...cantik la...kenan tui timah ni...

irdayu said...

mana lagi kedai bapak sedara lah..de amor nun...

CiterMenariK' said...

wa cantik nyer.. bli kat ner tu..

Salmi said...

cantik..cantikk..sweet jer..kaler merah bunga tu pun cantik..

irdayu said...

salam kak slmi..ingat lagi tak masa kat rumah sinun ,ayu sibuk tanya akak pasal benda ni baru sekarang merasa kak.

Post a Comment