Salam semua..ape khabar..anda sihat... n3 kali ni aku nak kongsi cite geder2 ,kali ni giliran rumah aku pulak. asyik melawat rumah orang jer.. ni biasa la, geng2 deco yang aku sayang..meski pun aku punya rumah kena panjat tangga,sampai semput la dorang tu..tapi masih sudi berkunjung ke rumah aku yang tak seberapa ni..ya la..kalau nak compare kan aku yang tak berkerja ni, suri rumah sepenuh masa rasa, segan lak ngan dorang ni terasa diri ni kecil sengggkali ...skema la pulak.. terima kasih kerana korang sudi dan jangan la serik datang ke rumah ayu lagi ekk.. acara biasa..beli barang jual barang..kih..kih..beli cik kiah beli..takyah dah nak g romantika ke..kk ke soping kat sini je pun dah cukup.. amboi-amboi...suka tokey kita ni ya..barang sume laku cam goreng pisang panazzz... cuba tengok muka si jue tu ..nak beli ke...tidak...beli ke tidak...beli je jue hang kat luar tak dapat benda ni... pot pet pot pet...air dah masuk 3 jug...korang sume kuat minum air sejuk ya...ayu bancuh nescafe tak laku pun ade setengah teko lagi..last2 cik bedah yang tonggang semua.. masa ni anak murid kertu baru habis class komputer...orang nak blog awak pun nak blog..kih..kih..kih..jangan marah..haa.... sebut betul-betul...gadjet.. ikut mulut cikgu...ya betul ,bukan jedjed....pandaiiiii..meksue... sebelum makan amik gambo dulu ..karang lupa pulak ..orang jauh nak tengok ni... lepas ni cik bedah nak hanto masuk majalah kembang setaman ya... Haaa...lepas ni giliran rumah sape pulak..damansara ka..sungai buluh ka..alam damai ka...eh..kita g jauh sikit nak tak...singapo lah...amacam boleh ke orang singaporeeee....

No comments:

Post a Comment