Kitchen towel.. hai..semua, n3 kali ni aku nak kongsi hobi mengumpul kitchen towel banyak dah sebenarnye yang aku kumpul bermacam-macam corak dan warna. banyak jugak yg dah arwah coz dah jadi kain buruk.. cik yam yang sebelah kanan tu aku suka sangat ,kaler hijau tu yang aku berkenan.. sebenarnye aku ade jugak nampak cik yam ni di jual kat salah satu kedai deco yang aku selalu pergi..niat dihati memang nak beli...tapi ahh...biar lah dulu..tak sangka pulak mummy za kasi gift kat aku..seronok youuu.... yang ni pun menjadi kesayangan aku jugak..susah nak cari corak yang camni..alamat nye memang aku tak pakai .. epal ke ceri ni...epal ekk..entah lah..nampak cam dua-dua..

1 comment:

rossana said...

cantik yu..esp yg design teapot/bottles/veges tu...bli kt mana? akak pun ada collect gak a few....

Post a Comment