Acara bergambar sebelum semua nak balik.. Time ni yang best yeyy....acara soping-moping..penyerahan gift dari kawan2.. cuba tengok tu berbonjot -bonjot beg plastik.. ni acara makan-makan..si jue bukan main pose lagi.. kak shima nape tangan hang tu...mesti tengah kasi tahu ngan si yatie..hang nak amik barang tu.. amik la dulu nanti kak shima masuk dalam buku 3x5... tu yang tangan tu tunjuk 5 tu kot....hihihi...janga marah ya tie.. cam biasa kak ana...tetap ayu dengan senyum simpul nye.. Tengah hari tu kaklyn hidangkan juadah cam nak hari raya pulak..rendang ayam ngan nasi himpit pastu petang nye ..sagu bersantan...yang ni memang sedap aku pun dah belajar cara2 nak buatnye..tapi sayang lupa nak snap gambo..

2 comments:

azlina said...

salam ayu...
baru blk dr pangkor kenapa x ckp nj ke spangkor kan dah dkt dgn rmh akk kalau x blh sgh rmh...

irdayu said...

hai kak lina.ooo...rumah akak dekt ngan pangkor ya..lain kali la ya kak..ayu jalan dengan ipar duai segan lak nak singgah rumah orang ni.

Post a Comment