HITAM PUTIH LAGI... kalau dah jenis spesis yang tak tahu duduk diam..asal malam je ngaleh...asal ngaleh je malam... rak bertingkat ni asalnye kaler coklat ..cam biasa aku sapukan dia bedak supaya putih..bab2 ngejat ni sekarang no hal punya..pejam mata pun aku boleh buat....he..he..he..ye la tuu.... dari bucu sinun..ke sudut sinin.. dari tepi pintu...ubah lagi ke tepi almari...yang sebenornye..PI..MAI..PI..MAI...TANG TU..JUGE... ateee..kalau udoh rumoh beso kot badminton..usoh le berangan ye cik ayu... perhiasan kaca yg kat rak bertingkat tu dah banyak lebor sebenar nye.. bukan ape ,angkat rak tapi malas nak bawak turun kaca2. tu..berderap...hancurr... nasib romantika..kk..dekat..hihihi...

5 comments:

MyLilCottage said...

pepagi ayu dah buat kak ana tersenyum ..cantik rak ni ayu dah cat, brg2 yg tersusun pun cute2...nanti kaler2 kan brg2 tu lah nak tengok...bistu kan perasan doily tu cantiklah...

irdayu said...

hihi..rajin kak ana jln2 ya..
barang lama semua tu kak ana..
doily tu beli ngan kakyon..bentuk love memang cantik..

rossana said...

bab ngalih2 ni akak mmg mls la...coz pusing2 tang tuuu gakk...yuu..tk pe berderai...romantika/kk dekat...adala alasan nk tukar baru...he..he...

irdayu said...

ha..kak akma amacam..paham tak,cara2 nak cat tu..hihi..tak sabar nak tengok hasilnye.
ala kak ..romantika dekat pun...poket bukan sennnnlalu kembong...

FAWA said...

ayu...shung2x...asei maqi sini teruja teman....inspirasi tur...

Post a Comment