DAPUR... ni koleksi putih,tak banyak mana pun.. sebelum ni aku letak kat dalam almari gedabak tu...cian lak kat dia..kawan2 kat dalam tu berbunga-bunga.. so aku alih kan kat almari nak kedapur tu... cadang nak tambah lg koleksi putih ni..kasi penuh almari kat dapur ni..cun kot... nanti kalau senang aku snap gambo dapur aku yang sekangkang kera ni ya... buat masa ni layan je dulu gambo ni...

No comments:

Post a Comment