HITAM DAN PUTIH.. Sekali sengggkala tengok gambo hitam putih ni cam menarik je... menarik pada mata aku la..kalau kat mata korang tak menarik buat bodoh je tau.. kalau la zaman ni masih lagi zaman hitam putih...tentu kita tertanya-tanya kan.. kaler ape langsir rumah dia ni..dinding dia pulak kaler ape..hai..bunga tu pulak bunga hidup ke ..bunga mati ke..bunga kering..ke... agak selamat jugak lahkan.. yang tak cantik pun nampak cantik... JOM KITA TENGOK GAMBO VERSI HITAM PUTIH..

7 comments:

FAWA said...

ayu...hitam ke putih ker...tetap mabeles....nak tiru jer tak menjadi2 lagiiiii

irdayu said...

hai wawa..wawa boleh buat..pelan2 la..cam ayu ni ngesot -ngesot dari dulu..
cantik dalam gambo je wawa..indah khabar dari rupa sebenarnye..

rossana said...

yu..perabut2 tu sume ayu cat sendiri/upah? guna spray ke paint biasa?...kalu biasa pakai brush ke roller? akak pnh wat kt cabinet...tp mcm tk rata jer...guna roller...guna paint gloss...ayu sanding dulu ke?..sori la byk tanya plak....tabik la sume2 tu makeober sendiri.....

irdayu said...

ya allah kak akma..kan dulu kita dah pernah cite kat wmc ,ayu pakai roller je kak..nak sand pun boleh tak sand pun boleh..memang bila kita cat tu dia cam melekit sikit..
nanti akak sapu ngan tinner nipis2 bg dia licin.

rossana said...

tu la...ingat2 lupa...nk cari balik kt c2 tu tk berapa rajin...thinner tu sapu asing last sekali ke campur ngan cat?...he..he..sokmo tanya soklan mengong!!!

irdayu said...

kalau cat tu pekat sangat boleh campur tinner sikit.macam ni ya masa
lapisan pertama nipis je..agak2 akak dah tutup semua kaler asal perabot yg akak nak cat tu.

biar kering dulu..baru cat balik..kali ni mesti cat elok2.masa akak cat tu nampak mcm tak licin cepat2 sapu dng tinner..jangan pakai roll tau pakai brush..ok..

samat mencuba ..kalau dah siap jangan lupa pm gambo kat rumah sinun..

rossana said...

ok paham cikgu...tp err...kalu tk paham saya tanya lagi ek...
tk tahu kurun keberapa la nk buat yu...:((

Post a Comment