Antik...kerrrr....? Ha..ha..ha...lawak..lawak...gatal tangan je aku ni kan... mek sue antik..amacam ada harapan tak aku nak rampas title antik dari hang...wa ka..ka... ni sekutoi je barang yang antik kat dalam rumah aku ni... biasa la ayat cik ayu jangan tidak kata orang.. apapun kepada pengumpul barangan antik...wa tabik sama lu orang..terus kan usaha anda..bukan senang nak cari barang antik ni..kalau ade pun belum tentu mampu milik..mampu telek je laa..bagi orang cam aku ni...terus kan usaha anda...

3 comments:

rossana said...

yu...mcm akak la...ada la seketul 2...jgn tdk kata org....he..he...mmg tk leh celeng mek sue...5th lg lum tentu dpt kumpul cam dia....

irdayu said...

ya la kak hanim..sue tu dah kira otai antik tu...kita ni baru nak ngesot-ngesot..

irdayu said...

OPPPSSS...SORYY..NAK TAIP KAK AKMA ,TERTAIP KAK HANIM LA PULAK..

Post a Comment