BURUNG APE...? BURUNG PUYUH.....BURUNG APE...BURUNG PUYUH.... Mulanye aku letak burung kat dalam tu...bukan burung hidup tau..buat suspen jer... pastu anak lelaki aku tanya...mama telur mama yang kat dalam cawan tu letak dalam sangkar la, baru cantik.. iya tak ya jugak ek banggg... So Bedah pun bedal je la... Sangkar burung ,telur ayam..ha..ha...ha...janji di mata aku cantik..

5 comments:

rossana said...

ayu...telur betul tepek decal ke? bila telur tu xpired ganti hat lain plak ek?

irdayu said...

akak buat lawak tol la..tu telur kaca la kak yg ayu pernah tepek gambo dia tu..

MyLilCottage said...

cantiklah yu...ayam pun ayam lah..kak ana nya tak letak telur tapi letak mak bapak ayam kat dlm..hehehhe

irdayu said...

ohh ye ke kak ana letak mak bapak ayam..boleh muat ke..haha..kang dia banak pinak kang..

MyLilCottage said...

alah ayu..ayam ceramic aje..kalau beranak pun best gak..hehehhe

Post a Comment