BANTAL CINONET.. Tengok kawan2 lain dok buat bantal ni cantik la pulak nampak comel je.. so aku pun try la buat...senang je rupe nyeee...ate nape kome pun idok nak cube..perok la pulokk.. banyak juga la yang aku buat ,ade yang dah bagi kengkawan sebagai kenangan..yang tinggal kat rumah ayu yang ni je la.. bantal yang kecik ngan sedang tu ,pemerian dari teman2 kat dalam alam maya ni.. teman tapi mesra..wa ka..ka... jom la kengkawan try buat..senang je..

3 comments:

FAWA said...

wawa punya mana? nak gakkkk

irdayu said...

ala entah2 hang pun dah buat lagi cantik dari ayu..

nanti la ya kalau senang2 ayu buat lah untuk hang..

rossana said...

yu..cantik bantal2 tu...bkn teman tk nak buek..tp maso selalu cemburui teman....hu..hu...

Post a Comment