~CLASS FAUX CAKE ~
Assalamualaikum... Apa khabar anda di luar sana...
Terima kasih kepada mereka yang sudi belajar membuat faux cake di Ayu cozzy Cottage.
saya harap bila sudah datang belajar teruskan minat untuk membuat faux cake. walau pun nanti cik abang bising-bising apa daaaaa.. bikin cake yang tak boleh di makan..:)
Thank you kak sabariah dan kak Sumarni dua orang sahabat( tukang kasut geli hati bila kak sue panggil gitu)
harap jangan serik datang belajar, ternyata anda berdua punya citarasa yang sama.
suka banyak aicing kalau boleh satu cake penuh aicing.
masing2 punya kreativiti dan citara rasa warna yang berbeza.
insyaallah kalau ada rezeki kita berjumpa lagi.
Kenangan berbasah-basahan di dalam hujan ribut tidak mungkin saya lupakan.
Kak Sumarni dr Singapore
Kak Sabariah dr Singapore
Kak Ainie Anggun dari Johor
sweet colour yang lembut menjadi pilihan kak ainie.
kak ainie juga pandai melukis folk art..
Jijie Alias dr Puchong
dengar khabar nya jijie sekarang banyak mendapat tempahan membuat door gift untuk perkahwinan.
alhamdulillah.
okey sampai di sini dahulu. berjumpa lagi di lain n3. saya sebenarnya memang suka bercakap tetapi tiap kali nak buat n3 penyakit hilang ingatan ,tergagap pun ya,kering idea pun ya. semua nya datang.
sebelum saya merapu entah apa-apa lagi baik saya mohon undurkan diri.
kepada mereka yang sudi singgah di blog saya mekaceh banyak-banyak ya ..love uols.
wassalam...

No comments:

Post a Comment