~MORE FAUX CAKE~
Salam pagi jumaat antara tempahan yang telah di siapkan . pink tetap menjadi pilihan pelangan
Ingin di maklum kan di sini . sila lihat di sebelah kanan atas blog .
di situ saya letakkan . kategori bunga yang sesuai untuk pelanggan . ada bunga yang saya gunakan tidak sesuai untuk dipos . kerana bunga nya agak lembut dah mudah rosak . pelanggan di minta melihat dahulu contoh2 yang telah saya sediakan . sebarang kerosakan semasa penghantara di tanggung sendiri oleh pihak pembeli. bagi pihak saya pula , saya akan sedaya upaya memastikan bungkusan yang akan di hantar kepada pelangan di bungkus dengan sempurna.
opss.. sebelum terforget
terima kasih pada anda yang sudi singgah dan menjadi follower . ada di antara anda tidak meninggalkan jejak .sukar sikit saya nak menjengok ke blog anda. apa-apa pun terima kasih diucapkan . salam . hugh..hugh.. kiss..kiss.
~irdayu~

No comments:

Post a Comment