Salam pagi jumaat . di pagi jumaat yang indah ini semoga kita semua dilimpahi rahmat darinya. kali ni nak menjawab tag dari kak rose alahaii kak ..betul kata akak kalau sorang dah mematuk.. berderet2 lah yang kena patuk.. mari lah kita patuk mematuk sesama lain .. pada kawan2 yang telah mengtag ayu pada hari yang lepas maaf di minta sekira nya tak sempat melakukan tugasan tag tu .. hari ini ayu ada sikit free ..itu pasallah sempat nak menyudahkan tag dr kak rose ni .. 1. Berapakah umur anda, bila anda mula mengenal cinta dan dapat surat cinta yg pertama.Orang tu siapa ekkk? ehem..hem.. argg..arrr..jap..jap..nak ingat balik ..tak ingat lah ramai yg kasi amboii cam gatal bebeno bunyi nye tu yaaa... pastu kalau balas surat orang , mesti letak bedak kat surat tu nak wangi lah kononnnnn..muahahhaha... 2. Apa anda akan buat pada hadiah/barang/apa sajalah..pemberian dari orang yang anda sayang tapi anda tidak suka.
Tetap simpan , kerana kalau orang memberi itu tanda orang ingat pada kita . pada ayu yang memberi kena ikhlas dan yang menerima pun kena ikhlas. amin mudah-mudahan.
3. Kalau suami anda balik rumah ..tetiba dia kata..ayang! abang rinduuuuu sangat kat ayang!..heheh..apa reaksi spontan anda OOIIII...tu kalau ekkk.. kalau tak pernah cakap camtu, camne tu kak rose ..hihi.. kalau dia cakap camtu ..jom bangg ..kita g kk ..romantika ..giftmine ..dan seangkatan dengan nyeee.. Apakah perkara/kejadian yg memalu/melucukan yang anda alamai masa baru- baru mendirikan rumahtangga.Maklumlah..masa tuu kan ada malu-malu sikit..nge..nge.. macam-macam tapi salah satu nye ..mak mertua hulur kain batik .. coz masa tu kita memang tak reti ikat kain batik.. pakai suar je ..naik rimas kot dia tengok ..hahahhahha.. HADOIIYAIII..dah selesai .. terima kasih lah kak rose yang sudi tag metag ayu ni haa.. berpoloh-poloh dahi nak jawab tag . ok senggtakat ni dulu ..jumpa lagi .. byeee.

1 comment:

kakyon said...

salam ayu,
jawapan no3 tuuu..pandai ayu mengconnectionkan( maaf ye pakar bahasa )perasaan dgn suasana dlm rmh..heheh..english deco

Post a Comment