~BENGKEL FAUX CAKE~ (22 may 2010)
Alhamdulillah .. dengan izin nya , bengkel faux cake yang pertama bersama indah reka cipta berjalan dengan lancar. terima kasih diucapkan pada perserta2 yang telah sudi datang pada hari itu. ada yang dari sabah, langkawi , kelantan, pahang dan merata tempat lagi lah bagi mereka yang tidak berkesempatan untuk menghadiri bengkel, boleh lah terus ke facebook indah reka cipta untuk info bengkel yang bakal di adakan pada bulan june nanti.
sebahagian dari perserta bengkel.. begitu semangat lagi mereka-mereka ini ..
slice cake yang di hasilkan oleh peserta.. tak sempat nak ambil gambar banyak-banyak.. sweet sangat.. jauh nak bawak balik ni ..
puan azlin bersama peserta. lepas ni bolehlah menghasilkan berbagai2 jenis faux cake ya..
kakak ni sporting gilerrr.. seronok sangat berkenalan dengan anda.. kepada para peserta yang selalu melawat blog ayu ni secara senyap, intai2 skodeng2.. akhirnya kita bertemu juga semalam ya.. ribuan terima kasih di atas sokongan anda.. haparan ayu , semoga anda happy dengan hobi baru membuat faux cake ini . akhir sekali ribuan maaf di pinta andai kata ada terkasar bahasa , bergurau senda sepanjang sesi bengkel berlangsung. byee.. opppsss jangan lupa next bengkel ya.. salam..

2 comments:

Mat Gebu said...

salam ayu..tahniah!.....moga ayu lebih suksess masa2 akan datang yeaa...

Salmi said...

salaam ayu, syukur..dapat sambutan ramai..may success be with you always :-)

Post a Comment