ARWARD DARI http://liezacottage.blogspot.com/ DARI http://iriscottage.blogspot.com/ DAN DARI http://cottagecottagey.blogspot.com/
Terlebih dahulu nak mintaa maaf lah pada irma coz kakyu tak perasan pun award ni ditujukan pada kakyu masa kat blog irma .
sehinggalah kak lieza cottage bagi tahu ..hai nampak gaya nya kena pikul gak lah award ni dari 3 blog senggkali ..
haiyooo..kat mana nak mula ni ..cam susah je kan ..
ambil peperiksaan pun tak susah cam gini ..
COPY AWARD INI MACAM DAPAT GRAMMY AWARD.
Ala setakat copy apa ada hal...
BERITAHU SIAPA DAN LINK PEMBERI AWARD INI:- Tu yang aku tulis kat atas tu ..si tukang dera....
. TAJUK POS KORANG MESTI ADA 5-FIVE-KHAMSAH?..KENA JAWAB 10 SOALAN - DAN SETIAP 1 DENGAN 5 JAWAPAN...WOWWW:-
alahai tetiba je cik bedah hilang ingatan .. habih camno ..tak dapat lah cik bedah nak tulis.. 5 NAME THAT PEOPLE CALL YOU rahayu~ cikgu senggkolah .. ayu~ sejak lahir ke dunia. cik bedah~ sendiri yang pangil nama sendiri..wakakaka..korang paham ke hape aku tulis ni.. 5 IMPORTANT DATES IN YOUR LIFE:- hari jadi aku .. hari jadi somi hari jadi anak hari jadi tak berapa nak jadi ..muahahhaa.. 5 THINGS YOU DONE YESTERDAY:-
ya allah kalau korang nak tahu ..perdana menteri pun tak banyak kerja cam aku ni .. celik je mata ..kerja rumah dah setat.. gitu gini gedebuk gedebak ..kerja suri rumah ni banyak cik peah ..cik kiah ..cik jenab oiii.. time tido je kaki ngan tangan aku tak bergerak kalau tak ..selagi itu lah .. ha..pastu kek mekek lah apa ke lagii....
5 FIVE WAYS TO BE HAPPY.. gembira kalau aku gembira . gembira bila keluarga gembira gembira kalau orang di sekeliling aku gembira gembira ..gembira..gembira.. ya ampunnn.... memang fell aku jawab soklan ni .. 5 FAVOURITES MOVIE semua pun boleh layan janji ..cite tu best .. FAVOURITES HOBBIES:- deco..deco..deco.. menjahit memasak.. membaca
mengkraf meraf..wakakakka..lantak situ .. dan me..me.. yang sewaktu dengan nya.. FAVOURITES PEOPLE:- aku..aku pun people gak kan ..kan..kan.. coz hanya aku yang tahu aku macam mana.. somi cik bedah le .. anak2 kawan -kawan yang sentiasa bersama ketika susah dan senang ,ketawa menangis(mak kiah sudah semesti nya) dan kaum kerabat ..bukan kaum keparat ekk..
5 FAVOURITES PLACES FOR VACATION:- hekk..elehhhhh..takde soklan yang susah lagi ke nak tanya .. muahahahha.. hocey..hocey.. mekah ..sudah semesti nya.. semua pulau dan pantai yang cantik2 REASON YOU ANSWER THE SURVEY:- percaya dengan kewujudan aku di alam maya. menghargai persahabat di alam maya ..walau pun tak pernah bersua muka .. tak kenal batang idong ..ntah ada idung ke tidak ..ngeh..ngeh..ngeh..gurau je ye. mengeratkan silaturrahim amin..amin.. 5 PERSON TO TAG:- alam damai julia sue terantak antik.. cozy little antik hanidvila qamillea home decor
Fuhh..kejang urat kepala nak menjawab tag metag ni .. minta maaf kerana lambat membuat tugasan ini .. nasib baik lambat ..ada lagi yang tag aku.. so cik senah ..cik jenab puan tijah ..yang mana nama nya aku tertag ..apa lagi jalan kan tugas anda ok.. sekian dulu... me callo bette..see you bebehh....

No comments:

Post a Comment