Sana sini faux cake..
Salam semua..
sana sini orang sedang belajar melukis FA.. AKU..???? alahai..aku camni je lah yang hadooo... suka tengok kawan2 yang dah pandai melukis .. tapi aku ? masa tu yang takde nak g kelas melas FA ni.. sedangkan tak pandai melukis ni pun .. asyik tido lambat je.. dok kelebek sana dok kelebek sini .. kalau g belajar FA kang .. jawab nye mati terdodok lah .. asyik melukis je maklum lah..tengah mabuk..kan..kan..
yang ni aku nak letak atas tray tengah2 hall ... kalau tetamu datang terkulat-kulat je lah dorang jawab nya..
hapa aku melalut daaaa... selamat berhujung minggu semua.. tata..titi..titu.. see you bebehh...

1 comment:

SyuQ said...

perghhh
cam real la kak...

kalau org jenis pencopet x bertanya, main masuk mulut x meminta, sure mesti terkecewa. he he he

Post a Comment