YOU MAKE MY DAY... Salam semua..
halo miss..halo miss... selamat kembali berkerja.. ingat lagi tak kepala katil yang aku n3 hari tu.. dah siappppp.. inilah hasil sentuhan kecundang my lalingg.. aku suka sangat , barulah makan kenyang , mandi basah ..tido berdengkur..hahahha.. nak cerita sikit ni , masa pergi sungai buloh punya lah banyak spesis pokok gantung ni , konon nak lain dari lain .nak yang menjalar-jalar gitu...,. cik bedah nak pokok yang dah lama hidup maksud nya, tak nak yang baru dimasukkan ke dalam pasu , nanti kena tunggu lama pulak nak menjalar atas kayu tu.. pilih punya pilih..haaa..jumpaaa... pokok yang uols tengok ni lah.. masa nak bayar tu ..indon pompuan yang kerja dekat situ bagi tip kat aku ni.. bokkk..nanti daun nya direbussss....air nya di minummm..... yang aku ni pun macam pelik bin hairan napeee ekkk...
bila masuk je dalam kereta ..laling aku tegur.. kenapa beli pokok sireh..???? Patut lah dia dari dalam kereta asyik pandang2 je kat haku yang dok asyik memilih ni .. kah..kah..kah...ambik kauuuuuu.... daun sireh aku pacakkan kat kayu tu .. apa nak buat ..terlampau memilih songottt.. walau apa pun aku tetap suka.. ok setakat ni dulu ..penat korang baca kang..hik..hik..hiks.. see you bebehh..

1 comment:

Hapi said...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

Post a Comment