CUP CAKE ORDER Salam , apa khabar atoiiii lengguh tangan dok paiping je kerja nya.. order dari DATIN A.. Ha..ha..ha..kipoci je bedah ni kan .. betul tak tipu..,Datin sebenar nya selen melen reader.. terkejut jugak aku masa dia call nak mai rumah.. nak tengok sendiri katanya.. kecik tapak tangan stadium shah alam aku tadah kan .hik..hik..hiks.. kata orang tetamu datang membawa rezeki..
Pertemua 4 mata di rumah cik bedah ..sweet je datin ni tak tua tak muda. ala comel nye ..ala cute nya..nampak cam real lah . haa..??? Real ke kek aku ni tanya cik bedah... ye lah ..memandangkan ada yang dok kutuk -kutuk aku .. kata dia takde hati takde perasaan langsung nak kumpul kek mekek pelesu ni .. budak kecik pun tahu yang ni kek pelesu kata nya.. ada cik bedah kisah ..lantak kau lah situ.. eh yuu..kira pandai lah budak tu .dia tahu kek tu palsu , usah kan budak ,orang buta pun tahu tau kek you ni kek palsu kalau dia pegang.. hahahha..atoiii tergelak aku bila keluar ayat ni dari mulut datin A. Ala yuu..I masa mula2 bukak busness pun macam ni jugak.. ada je orang yang tak senang.. kira yuu ni kreatif apa ,bukan senang nak buat benda ni.. HAMBOIIIIIIII...kembang youuu cam serombong kapal dah beso hidung cik bedah bila kena puji dengan datin A ni.. you teruskan je minat you ni .dari you duduk saja2 kat rumah ni, dapat jugak side income kan .. ha..ah betul juga cakap datin ni ..dari kita melopong je kuar masuk blog orang , tinggalkan komen yang ala-ala pandai tak pandai ..bodoh tak bodoh , pastu di ketawakan dek orang. baik le aku buat benda yang mendatang kan manafaat.. sekurap-kurap nye jiwa aku tenang..
Datin A , ada kedai kek sebenarnya.. kek betul ya..bukan kek pelesuu cam cik bedah ni.. kata nya kek pelesu cik bedah ni dia nak didecokan di kedai kek beliau .. terima kasih lah datin kerana memberi kepercayaan kepada cik bedah ni ..
hocey gambar bawah ni ada xtra 3 pcs cup cake kalau uols berkenan ..sila lah calling k.. nak sambung buat faux slice pulak.. datin ni kalau boleh semuanya dia nak dalam kadar segera hihihi jangan marah ya datinn.. P/s..rumah kawan baik aku masuk majalah mingguan wanita gambar maya karin tu.. kalau uols minat inglish jangan lupa beli .. tapi yang lagi best nya ..kek cik bedah pun ada kat dalam tu .. hikhikhiks.. ok see you bebeh. yang baik jadikan teladan yang buruk jadikan sempadan.. tidak semua manusia sempurna. dari kita menunjuk pandai , baiklah kita muasabahkan diri kita sendiri..
ok kawan2 jumpa lagi dadada..love u ols..

No comments:

Post a Comment