WISHINGWELL yo....yo aje kan ..kan ..kan.. taaaa..raaaaa...dah siap. adeh...... penat giler babas kau.... bertemu lah segala tulang siku tulang kerangka , hatta tulang lutut nak menyiapkan perigi buta ni .. amboiii bedahhhh , sebenar nye mulut aku je yang penat, bukan aku yang buat pun..kihkihkih... tukang beri arahan nak yang camni takmo yang camtu ..nak tinggi ni ,takmo tinggi tu .. nasib lah cik dollah ni paham kerenah bini dia. Projek lipas kudung selama 3 hari. sup sap ..sup sap g hardware cari barang sup sap..sup sap buat kerangka tu .. hari ini baru siap semua .
lalingggggggggggg .....arrrrr.. t.q so much arr..arrr..arrr ... wo ai' ni sama lu lah..
OK kawan2 cik bedah nak lurus kan badan sekejap .. penat oooo... layan je ya..

4 comments:

Chempaqa said...

salam ayu..
wahhhhhhhh..ambik oder tak?cun lah perigi celik nieh...i likeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...

irdayu said...

m'salam chemp..
tak berani lagi nak amik order ..
buat tok sendiri je..u like i pun likeeeeeeeee..

Salmi said...

saalaam ayu, cantikkkk and so kretip..muahhsss..

irdayu said...

mualaikum salam hihi t.q kak salmi
boleh lah kak..dari takde .

Post a Comment