HAPPY BRITHDAY TO SYABIL Hari ini brithday syabil yang ke 6 tahun. siapa Syabil? dia ni anak jagaan aku yang aku jaga sejak dia mengensot lagi.. tengok gambar ni handsome kan bil mama? alhamdulillah sepanjang aku menjaga syabil tak pernah ada perkara yang tidak diingini berlaku .. jatuh ..luka ..benjol ..berdarah ..eee..minta di jauhkan . sekarang syabil di tadika ,dia tak datang rumah mama lagi dah , tapi kalau cuti sekolah yang panjang baru syabil duduk dengan mama.
Sekarang cuma adik syabil je yang aku jaga bawah ni gambar syabil n syasya. aku jaga dorang ni macam anak sendiri, kalau nak marah aku marah kalau nak tengking aku tengking.. kalau nak jentik aku jentik ..sorry ya mummy ..mama cakap yang betul kadang tu takmau nak mendengar kata . even depan mummy pun ,dengan mummy2 sennnngkali aku marah.. kihkihkih.. tapi kalau nak sayang aku sayang betul2, cium betul2 peluk betul2.. huhuhu kadang tu bila dah marah-marah tengok dia diam ,bila aku pujuk dia nangis . uwaaaaa..mama pun nangis sekali .
mama harap semoga syabil menjadi anak yang baik . anak yang mendengar kata ..yang tidak menyusahkan ibu bapa bila besar nanti . hari tu kena pulas dengan mummy kan sebab nak beli toys je .. hari ni bil dont worry, syabil akan dapat banyak toys.. tunggu abang , mama n papa datang petang ni hocey..

1 comment:

Sall said...

thank you kak.. ada entry special lagi tuk diorang... semoga Allah je yang balas semua jasa baik akak..:).

Post a Comment