MALAYSIA THE CHAMPION
AKHIRNYA .. Setelah 20 tahun menanti .. PIALA EMAS SUKAN SEA BOLA SEPAK Menjadi milik Malaysia.. Tahniah..Tahniah...Tahniah... Malaysia 1...VIETNAM ...0 sabar cik bedah jangan emosi .. macam mana aku tak emosi ... dah anak-anak aku semua nya lelaki .. kalau dorang menjerit , aku lagi lah melompat kau.. sebab aku hidup lagi lama dari dorang ..ngeh..ngeh..ngeh.. walau pun vietnam banyak juga mengasak pintu gol malaysia dengan nama pemain mereka yang agak pelik -pelik belaka .. TING TONG ....DINGDONG...TRANG TRONG.. nasib baik tak DENG DANG.. coklat berisi permainan.. kihkihkih.. TERNYATA NGAUMAN HARIMAU MALAYA MASIH LAGI HEBAT .. oppsss cik bedah suka warna jesi dan stokin penjaga gol malaysia PURPLE lagiii...

2 comments:

Salmi said...

20 tahunnn tuuuu sangat lama..masa tu akak baru 19..hahahaha..dah nak masuk 40 baru nak dapat emas..adoi yaiii..hopefully maintain la..jgn nanti balik dapat mcm2 reward..dah malas nak main sbb dah kaya..hehehehe..

irdayu said...

wahh tak sangkat akak pun minat bola ..ha..ah kak ..harap semangat juang masih kekal maintain
jangan dapat duit sempot dah ..eh kalau macam tu umur ayu bape ekk masa tu ..kihkihkih

Post a Comment