HALOOO..SALAM DAN SELAMAT PAGI.. Ni yang aku nak marah ni ..kalau nak buang tu jangan lah merata2 tempat.. kan...kan..kan...... kan aku dah kutip ..hik..hik..hiks... apa kes ni bedah ..? ala cam biasa lah aku kan suka bikin gempak .. takde , cite dia camni ..nak dengar ? nak dengar ? tepuk tangan dulu .. pandaiii u ols semua..
semalam aku teringin nak makan goreng pisang , turun lah kat bawah rumah tu nak beli pisang goreng ,ternampak pulak lah majlis MBSA menjalankan kerja2 pembersihan.. segala papan tanda or papan iklan yang terlekat , melekat dilekat di mana saja di tiang lampu pagar besi tepi jalan di atas pokok. semua akan tanggalkan oleh MBSA. PENDEK KATA..PANJANG TAK KATA.. Hik..hik..hiks.., jangan korang suka2 hati nak lekat papan iklan kat kawasan , BANDARAYA SHAH ALAM ni ekk.. budak mbsa tu yang kata ,bukan aku kata..
so, aku dengan muka brutal lagi ramah ,tanya lah dengan budak mbsa tu, nak pakai ke papan iklan ni dik, ke nak buang ? soklan tak berapa nak pandai.. budak tu pun tanya akak nak ke? nak buat apa? hihihi aku pun senyum kambing .. akak nak lah , nak amik no tipon si tukang lori sewa ni.nak berkenalan.. tegelak budak tu ..amik lah kak ..nanti kitorang buang jugak..
TAAAA...RAAAAA... INI LAH HASIL NYA..
Cantik tak ..cantik tak.... kalau nak gelak tahan2 lah gelak tu ya.. pacak kat pokok bunga luar rumah ..jadi leeee.. ada satu lagi kayu tu ..entah nak lukis ke decoupage ke..tengok mood aku nanti ..

5 comments:

rossana said...

salam ayu....lama tk munyampuk...masuk selalu gak..he..he...bzz..lalu jer...ni time lunch tk kuar mkn (pjg lbr lak intro mak bedah ni)...
ayu...cantik papan tanda tu...pintu pagar pun cun...buat sendiri ke?

irdayu said...

M'SALAM KAK AKMA ,APA KHABAR MANA LAMA HILANG ..
kak gril tu tempah kak ..kalau boleh buat sendiri ayu tak jual kek dah jual grill je hahaha...guray je ya

rossana said...

bukan gril la yang....pagar kayu yg serong tu...

irdayu said...

ooo yang tub pintu rak kasut kak akma ..rak nya dah arwah pintu dia sayang nak buang ..apalagi
bega2 lah ..akak cam tak tahu ayu ni kan mc geverr

Salmi said...

saalam ayu, tergelak akak baca posting dialog ayu ngan budak mbsa tuh...ok la tu recycle..lama2 buat cantik la nanti..cam kek batu tu kan dah pro sekarang..:-)

Post a Comment