Salam , u ols.. ya ampunnn..tenet selembab nak maut malam ni.. tapi cik bedah nak juga buat n3 yang hapening lagi pening.. al kisah hari sabtu hari tu , cam biasa lah apa lagi geder bergeder .. nak tutup yang tahun ni punya geder .. tahun hadapan bersambung lagi .. tu nampak tak? yang ni aku dapat eg dari si ... ishh..nak cite jap ..dah lah minah ni pakai baju sama kaler ngan aku, pastu dodok lah sebelah aku masa nak buat cabutan eg tu.. rebut punya rebut dapat lah eg dari minah sebelah aku ni... lain kali hang dodok jauh sikit dari aku ..baru lah aku boleh dapat eg dari kakak2 yang jauh Nunnnnnnnnnnn....disana tu.. walau apa pun aku bersyukur ,aku suka ..aku happy dapat eg dari hang .. next time kasi bungkus cantik2 sikit ya. nak tahu aku dapat dari sapa ..? Nunnnnnnnnnnnn..... dari si cik jue di alam damai ,jangan marah haaa..kang aku tembak hang..beng..beng.. ok nanti kan n3 selepas ini cam biasa lah , jue cakap eg dia tu sesuaiiii sangat ngan rumah aku yang sweet ni ..ngan aku yang sweet jugak ...hahahaha.. nape ? suka hati aku lah nak pasan sendiri..bukan polis tangkap pun... oh sebelum terforget.. insyaallah besok akan di umum kan nama penerima faux cake tu ya.. tak pagi ..tengahari tak tengahari petang ..camtu lah.. jadi nantikan keputusan nye.. arios amigosss...beng..beng..
fuh kiri fuh kanan.... wahhhh..kalau boleh semua aku nak .. ni tak masuk lagi eg dari yang jauh Nunnnnnnnnnn...disana.....ngeh,,ngeh,,ngeh...
yang ni daripada nak kepada.. harap yang dapat ni suka lah ya..tak suka pun kena buat2 suka..kih..kih..kih..

No comments:

Post a Comment