KUALI
Decoupage lagi... jangan di kira selagi mahu buat , kita buat je.. kuali yang bunga ros tu berkarat giler .. kuali tu makcik aku yang bagi kata nya beli di kelantan murah.. satu yang best pasal kuali ini bila goreng ikan cepat garing.. tapi tu lah cepat karat.. hari tu saja nak masak sup sikit , bila kuah mengelegak tu aikk apasal sup aku tukar kaler coklat2 ni.. ooo..rupa nya karat kat kuali tu keluar .. takmo..takmo..kang elok2 boleh hidup 30 ,40 tahun..kang jadi pendek lak umur ingat nak g jual dekat kedai timbang kati tu je.. bila fikir2 balik berapa sen sangat yang dapat.. kuali yang ayam tu.. kah..kah..kah..touch up lah konon.. main tonyoh-tonyoh je cat dia tu .. konon folkart.. senggggggkali dah buat .. alapakkk..fenngggsannnn...

1 comment:

kahariah said...

salam ayu,cam kenal jer koli mokcik ke tu ko ta cap? ngeh!! ngeh!!

Post a Comment