I LOVE PURPLE
Salam ceria di pagi jumaat .. oiiiii......nak ke mana tu laju je jalan..... singgah lah sini kejap.. Hari ni aku rajin + teruja + bersemangat.. bukan ape esok cuti 2 hari .. sabtu , ahad....minggu depan dah cuti sekolah.. oh ya..kepada selen melen atau pembaca blog aku ni.. yang bersms dan bertanyakan kenapa tak boleh masuk blog aku .. aku pun tak tahu jawapan nya.. aku tak privatekan pun blog ni.. cuba korang cari betul ok.. kalau ada rezeki dapat lah jumpa aku kat dalam ni.. perasan glemerrr kau cik bedahhh.... puple colour suka tak? cuci2 mata dengan gambar aku ni .. bukan apa pun , saja ceria-ceria kan hari korang.. kata kawan aku yang sorang ni , rajin kau update blog.. aku ni malas.. beli ape sikit nak tunjuk dalam blog.. beli barang sikit nak tunjuk dalam blog.... dah tu jangan beli buat.. cam aku ni haa.. buat ape sikit tepek.. dah memang minat nye ke arah itu nak buat macam mana.. emmm yang tu susah lah sikit aku nak komen kan.. tak kan lah aku nak letak gambar si abu sedang memanjat pokok pulak.. takkan nak letak gambar si jenab sedang mandi di perigi.. apa kesssssss....? ha..ha..ha.. harap kawan-kawan semua ..happy happy selalu ya..
o.k sampai jumpa lagi ..arios amigos babe....
P/S... Kawan2 , mintak tolong sikit boleh..rajin-rajin kan lah tangan tu clik kat iklan yang ada dekat atas bawah kiri kanan blog aku ni ya..

1 comment:

rossana said...

salam ayu...akak dh terima barang...sooo cute...tima kasih byk2...lap u...bye....

Post a Comment